perjantai 10. lokakuuta 2014

Blogin avaus

Moi!
Mä olen 0live, 13-vuotias tyttöpanda Etelä-Suomesta. Olen pelannut Panfua lähemmäs neljä vuotta, mutta koska 0live on jo kolmas pandani, olen Panfuillut sillä vasta puolisen vuotta. Panfukokemusta kuitenkin siis löytyy.


Koko sinä aikana, kun olen Panfussa ollut, on mieleni tehnyt perustaa oma Panfublogi. Ja tässä sitä nyt ollaan! Blogistani siis tulee löytymään kaikenlaista randomia Panfumateriaalia kiipeilyohjeista aina tilauskuviin asti.

Mulla on myös YouTube-kanava, jolle laittelen tulevaisuudessa erilaisia Panfuvideoita. Käykää kurkkaamassa tarkemmin täältä.

Jos kolahti, niin tervetuloa vain lukijaksi! :) Käy tsekkaamassa myös kaikki blogini sivut, erityisesti PB-liitto. Jotain hiukan pidempää postausta on luvassa lähiaikoina, tämä nyt vain oli tällainen aloituspostaus. Nähdään silloin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parhaiten yhteyden 0liveen saat kommenteiden kautta. Muista käyttäytyä!