lauantai 11. lokakuuta 2014

Ensimmäinen musiikkivideo

Hei taas!
Tänään sain vihdoin ja viimein ladattua mun ekan musiikkivideon YouTubeen. Mun olis pitänyt tehdä se jo kauan sitten, sillon jo, kun sain videon valmiiksi, mutta tein vasta eilen YouTube-tilin. Siispä latasin videon vasta hetki sitten. c:

Musiikkina on Bridgit Mendlerin "Hurricane" nightcore-versiona. Tulen tulevaisuudessakin käyttämään musiikkivideoissa nightcore-musiikkeja, koska mun mielestä ne sopii hyvin pandoille.


Videossa saattaa mennä kuva ja musiikki eri aikaan, koska kuten sanottu, toi on mun eka musiikkivideo. Kyllä mä tällä hetkellä osaan paremmin editoida, mut toi on tehty jo about kolme kuukautta sitten. :'D No, älkää häiriintykö eriaikaisuuksista, vaan nauttikaa! Laittakaa kommenttia joko blogiin tai YouTubeen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parhaiten yhteyden 0liveen saat kommenteiden kautta. Muista käyttäytyä!