keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Ehkä vielä on mahdollisuus

Moiks!
Mulla on niin paljon asiaa, että ette voi uskoakaan! :D Aattelin, että jaan mun asiat kolmeen eri postaukseen. Kirjoitan kaikki varmaan nyt putkeen, mutta voi olla, että ajastan ne eri päiville. Tää on niistä nyt ensimmäinen ja kerron tässä aivan superhyperiloisia uutisia!

Noh, syy siihen, miksi kirjoittelen blogiin puoli kymmeneltä arkiaamuna, jolloin menisin kouluun jo kahdeksaksi (kuten joka päivä...) on se, että olen kipeä. Se ei ehkä hirveän iloinen uutinen ole, mutta onneksi en ole kuumeessa, vaan mulla on vaan lämpöä ja flunssaa, ja pystyn ihan hyvin istumaan tässä koneen ääressä. Koulusta päätin kuitenkin jäädä pois, kun meillä on kahdeksan tunnin päivä ja keskittyminen voisi olla hieman haastavaa.

Periaatteessa ihan hyvä, että oon kipeä, koska kouluun klo 11 menevä pikkusiskoni tuli kertomaan kahdeksan aikoihin, että eilen toimi Panfussa tasokone. Hämmästyin jo siinä vaiheessa, mut pikkusiskoni jatkoi: "...ja Panfuun on satanut lunta." Kysyin jo varmana kielteisestä vastauksesta, että onkos Panfussa myös joulukalenteri. Mutta pikkusiskoni vastasikin vastoin odotuksiani "joo". Siinä vaiheessa aloin kiljumaan ihan täysiä ja hypin riemusta. :D



Panfussa tosiaan on lunta ja joulukalenteri. Menin tietenkin heti Panfuun kurkku hieman käheänä kiljumisesta. Joulukalenterista kerron vasta seuraavassa postauksessa, mutta se ei ollutkaan ainoa positiivinen yllätys: Panfuun on tullut myös uusi viikko-/kuukausitehtävä, tai kuinka pitkään se nyt kestääkään... :D



Mut tosiaan, tiedätte varmaan Panfun tekijöiden "Krunchi" -pelin, joka on saatavilla iOS ja Adroid -käyttöjärjestelmille. (Itselläni on Nokia Lumia, joten se ei oo saatavilla mun kännykkään...) Jos ette, niin esim. Tuupsi blogissaan on kertonut siitä. ;) Krunchi on myös saapunut Panfuun ja siitä on tehty uusi tehtävä.

Siitäkin kerron vasta myöhemmin, mut se mitä nyt ajattelin sanoa siihen liittyen on, että ehkä Panfu alkaa pikku hiljaa palailla takaisin normaaliksi Panfuksi, sellaiseksi, kuin se oli vanhoina hyvinä aikoina, eli pari vuotta sitten.


Jos ette usko sitä vain Krunchista niin tsekatkaas tätä:




Jos ette ihan pelkästä kuvasta hahmota, niin mä voin selventää... PANFUBLOGIIN ON KIRJOITETTU SUOMEKSI! Oikeesti, mun mielestä toi on iso juttu, toivottavasti postauksia ruvetaan kirjoittelemaan säännöllisesti. Tällä kertaa Panfun blogiin kirjoitti Bruno. Postauksen voitte mennä lukemaan klikkaamalla tästä. Mä oon oikeesti tosi innoissani ja toivon, että Suomen Panfun tulevaisuus alkaa positiivistua (okei...? XD). Huomenna ajattelin mennä toivonrikkaana katsomaan, josko siellä olis kultapandapäivä...

Seuraava postaus tulee sitten pian. Mulla oli tässä muuten aika pitkä tauko postailussa, mutta se johtui kisoista, joissa tuli saatua jokaisesta mitalit ja SM-kultaakin tuli voitettua. Noh, nyt on tavoitteena kirjoitella vähän useemmin nyt kun kisakausi on ohi, mut nyt on edessä järkyttävä koesuma... :I Mä yritän parhaani!


Ps. Mulla olis tarkotuksena tehä joulusempi ulkoasu, mut en vielä lupaa mitään... *<:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parhaiten yhteyden 0liveen saat kommenteiden kautta. Muista käyttäytyä!