lauantai 13. joulukuuta 2014

Panfurutiinit

Moikka taas!
Tässä tätä lupailemaani Panfurutiinipostausta. ;) Mietin alkuks, et tekisinkö My Dayn vai ruutinipostauksen, mut päädyin jälkimmäiseen. Käväsin taas ihan nopeesti Panfussa, eikä siks olis tapahtunut mitään ihmeellistä My Day-ainesta. Mä siis näytän, mitä kaikkea mä yleensä Panfussa teen. So let's start! :D

Kaikkihan alkaa serverin valitsemisella.


Yleensä meen Bollylandiin, koska se on kaikista suosituin ja siellä on todennäköisesti mun kavereita. Jos aion tehä musavideota, valitsen jonkun tyhjemmän serverin. Tänään kaikissa servereissä oli aika tasaisesti pandoja.

Heti ekana Panfuun päästyäni meen rannalle.


Siellä piipahdan Oscarin juttusilla, jonka jälkeen meen hoitomaan Krunchia.


Krunchin hoitamisten jälkeen meen SanFranPanfuun pelaamaan BeSmarteria.


Kun olen vastannut noihin erittäin tasokkaisiin kysymyksiin, on aika suunnata kuono kohti Linnan sisäpihaa, jossa Petteri Punakuono odottaa minua rekensä kanssa.


Korvatunturille päästyäni suoritan lahjojenlajittelutehtäväni ja saan jonkun yllätyksen joulukalenterista. 


Sen jälkeen meen majaan mahdollisesti kiikuttamaan joulukalenterista tulleen huonekalun sinne, mut ainakin hoitomaan bollya.


Sitten Krunchi vaatii multa taas jotain, tällä kertaa ruokaa, joten meen antamaan sille muffinsin.


Käyn myös testaamassa Viidakon Luolassa olevia koneita, joista kumpikaan ei ainakaan tänään toimineet, kuten aavistin...


Sitten jos mulla on tarkotus jäädä Panfuun esim. hengailemaan tai tekemään videota, teen sen, mut useimmiten lähen heti noiden rutiineiden jälkeen pois Panfusta.

Kertokaa mulle teijän Panfurutiineista! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parhaiten yhteyden 0liveen saat kommenteiden kautta. Muista käyttäytyä!