lauantai 13. joulukuuta 2014

Hyvästit chatille

Moi...
Mä olin niin superiloinen viime postauksia kirjoitellessa. Ja se tunne oli niin ihana, kun Panfuun oli tullut taas lunta, joulukalenteri sekä viikkotehtävä! Mut nyt mulla ei kyllä oo ihan yhtä hyvä fiilis kun silloin.

Kaikki varmasti tietävät jo syyn siihen, mut päätin itekin vielä laittaa postausta asiasta ja kertoa oman mielipiteeni siitä. Eli Panfun chat tosiaan suljetaan. Yhtenä päivänä olin menossa Panfuun avaamaan joulukalenterin luukkua, kunnes mä näin tän ilmotuksen:




Just kun aattelin, että Panfu alkaa palautua siksi oikeaksi Panfuksi, niin ei. Olisivat voineet oottaa edes vuoteen 2015 asti! :/ Muutenkin tiettyjä sanoja on sensoroitu ja ainahan jonkun pandan voi estää.

Jos rehellisiä ollaan, niin mun mielestä chatin sulkeutuminen on suoraan pandan perseestä. En tiedä miten mun Panfuilun, bloggailun ja videoiden teon kanssa käy. Hyvin todennäköisesti jatkan, mutta epäaktiivisemmin ja en yhtä innokkaasti. (Musa- ja sekoilu)videoiden teko ei onnistu ilman chattia, enkä tiedä jaksaako siellä käydä ilman ihanien kavereiden kanssa juttelua! Postausten kirjoittelussakaan ei oikein ole järkeä.

En usko, että chat sulkeutuu ainakaan Saksan Panfussa, koska sehän on se alkuperäinen. Minä, ahkera saksan opiskelija, voisin joskus käydä kokeilemassa. Jos chat ei sulkeudu siellä, voisin tehdä Saksan Panfussa musavideoita. Tai oikeastaan koko Suomen Panfulaiset voisivat siirtyä sinne! :D

Nyt täytyy sitten nauttia tästä ajasta chatin kanssa, jota on muuten jäljellä enää 11 päivää. Mä ainakin ajattelin suunnata mun kuononpään pian kohti Panfua. Aattelin tehä joko Panfurutiini- tai My Day (Panfuversio)-postauksen. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Parhaiten yhteyden 0liveen saat kommenteiden kautta. Muista käyttäytyä!